dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Saňáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:09:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:09:54Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20446
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá projevy agresivního chování z pohledu žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena nejen na příčiny agresivity, její projevy, ale také na charakteristiku žáka na druhém stupni základní školy. Praktická část práce popisuje kvantitativní výzkum, který je realizován formou dotazníků. Jeho cílem je zjistit projevy agresivního chování, výskyt a zkušenosti u žáků na druhém stupni běžné základní školy. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
1374933 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Agresivita
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
agresivní projev
|
cs |
dc.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
Aggressiveness
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
expression of aggressiveness
|
en |
dc.subject |
upper primary school
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.title |
Agresivní projevy z pohledu žáků druhého stupně základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Signs of Agressive Behaviour from the Perspective of Upper Primary School Pupils |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurtíková, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with aggressive behavior from the perspective of pupils in secondary school. The theoretical part of the work focuses on the causes of aggression, symptoms, but also on the characteristics of pupils in secondary school. The practical part describes the quantitative research, which is conducted through questionnaires. Its aim is to identify aggressive behavior, occurrence and experience of pupils in secondary mainstream primary schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32278
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|