Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Věchetová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:18:01Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:18:01Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20459
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o sociální komunikaci se sluchově postiženými dětmi. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnovaná obecné komunikaci, vymezení základních pojmů, rozdělení sluchových vad. Druhá kapitola se zabývá integrací jedince do společnosti, metodami a druhy integrace, představuje činnost Speciálně pedagogického centra. Třetí kapitola pojednává o specifikaci školy a internátu, přiblížila jsem činnost těchto středisek, představila celoroční a celoškolní tematický projekt Figurky. Čtvrtá kapitola se věnuje výchově a vzdělávání sluchově postižených jedinců. Pátá kapitola je částí empirickou. Je zde použita metoda kvalitativního výzkumu ? rozhovoru, který zjišťuje úroveň komunikačních schopností dětí se sluchovým postižením. |
cs |
dc.format |
60s. |
cs |
dc.format.extent |
2979335 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sluchové postižení
|
cs |
dc.subject |
surdopedie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
kompenzační pomůcky
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
internát
|
cs |
dc.subject |
hearing impairment
|
en |
dc.subject |
surdopedie
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
compensatory aids
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
boarding school
|
en |
dc.title |
Sociální komunikace se sluchově postiženými dětmi |
cs |
dc.title.alternative |
Social Communication with Hearing-Impaired Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2013-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with social communication with hearing-impaired children. The theoretical section is divided into four parts. The first part concerns with the general communication, specification of basic terms and division the hearing impairments The second part deals with the integration of the individual into society, the methods and types of integration, with the activities of Special education center. The third part discusses the specification of a Boarding school . Tere are described the activities of these centers and there are also introduced the annual and the school-wide thematic project The Figures. The fourth part is aimed at the education of hearing-impaired individuals. And the last part is empirical. There is used a qualitative research method - an interview that discovers the level of communication skills of children with hearing impairments. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29325
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-15 |
|
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
hluchoněmí
|
cs |
local.subject |
sluchově postižen
|
cs |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
deaf
|
en |
local.subject |
hearing impaired
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account