dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:31:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:31:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20480
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu duševní hygieny u pedagogů středních škol. Práce ob-sahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zabývá zdravým životním stylem, stresem, psychickými poruchami, syndromem vyhoření a duševní hygienou. V praktické části je pak zaměřena pozornost na aktuální povědomí pedagogů o nástrojích duševní hygieny. Jako metodika byl zvolen kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, z něhož vycházejí základní hypotézy a statistické ověření. Výzkum poukazuje na míru aplikace nástrojů duševní hygieny pedagogy a prostředí, jež vytváří vedení škol svým zaměstnancům. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
1584226 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
stresor
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
duševní hygiena
|
cs |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.subject |
stressor
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
mental hygiene
|
en |
dc.title |
Aplikace nástrojů duševní hygieny u středoškolských pedagogů |
cs |
dc.title.alternative |
Application of Mental Hygiene Tools in Secondary School Teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of mental hygiene of high school teachers. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with a healthy life-style, stress, mental disorders, burnout syndrome and mental hygiene. The practical part focuses on current awareness of teachers about the tools of mental hygiene. A quantitative research was chosen as a adequate methodology in the form of a questionnaire survey, which provides basic for hypotheses and statistical verification. Research points to the rate of mental hygiene tools application by teachers and describes the environment created by school management for its employees. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31637
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
duševní zdraví
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
mental health
|
en |