Aplikace nástrojů duševní hygieny u středoškolských pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace nástrojů duševní hygieny u středoškolských pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Vaněk, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:31:28Z
dc.date.available 2013-10-06T10:31:28Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20480
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu duševní hygieny u pedagogů středních škol. Práce ob-sahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zabývá zdravým životním stylem, stresem, psychickými poruchami, syndromem vyhoření a duševní hygienou. V praktické části je pak zaměřena pozornost na aktuální povědomí pedagogů o nástrojích duševní hygieny. Jako metodika byl zvolen kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, z něhož vycházejí základní hypotézy a statistické ověření. Výzkum poukazuje na míru aplikace nástrojů duševní hygieny pedagogy a prostředí, jež vytváří vedení škol svým zaměstnancům. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 1584226 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdraví cs
dc.subject stres cs
dc.subject učitelská profese cs
dc.subject stresor cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject duševní hygiena cs
dc.subject health en
dc.subject stress en
dc.subject teaching profession en
dc.subject stressor en
dc.subject burnout syndrome en
dc.subject mental hygiene en
dc.title Aplikace nástrojů duševní hygieny u středoškolských pedagogů cs
dc.title.alternative Application of Mental Hygiene Tools in Secondary School Teachers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of mental hygiene of high school teachers. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with a healthy life-style, stress, mental disorders, burnout syndrome and mental hygiene. The practical part focuses on current awareness of teachers about the tools of mental hygiene. A quantitative research was chosen as a adequate methodology in the form of a questionnaire survey, which provides basic for hypotheses and statistical verification. Research points to the rate of mental hygiene tools application by teachers and describes the environment created by school management for its employees. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31637
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject duševní zdraví cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject mental health en


Files in this item

Files Size Format View
vaněk_2013_bp.pdf 1.510Mb PDF View/Open
vaněk_2013_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
vaněk_2013_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account