dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Janošová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T10:43:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T10:43:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20497
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, osobností učitele a vymezením pojmu nespolupracující chování a jeho nejčastějšími projevy. Praktickou část tvoří výzkum pomocí dotazníku pro učitele a výsledky výzkumu zaměřeného na postoje učitelů k nespolupracujícím žákům. |
cs |
dc.format |
84 s. (117 334 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2883855 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
nespolupracující chování
|
cs |
dc.subject |
rušivé nespolupracující chování
|
cs |
dc.subject |
nerušivé nespolupracující chování
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
personality of a teacher
|
en |
dc.subject |
uncooperative behavior
|
en |
dc.subject |
disturbing uncooperative behavior
|
en |
dc.subject |
non-disturbing uncooperative behavior
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.title |
Postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Teachers' Attitudes Towards Non-Cooperative Behaviour in Pupils at Upper Primary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the attitudes of teachers to non-cooperative behavior of pupils at upper primary school. It consists a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the period of growing up the personality of the teacher and the definition of the concept of non-cooperative behavior and its most common manifestations. The practical part consists a research made by using questionnaires for teachers and results of the research focused on the attitudes of teachers towards uncooperative students. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32172
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
problémoví žáci
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
problem pupils
|
en |