Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Davídková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:19:30Z
dc.date.available 2010-07-14T01:19:30Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2061
dc.description.abstract Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o." Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. cs
dc.format 110 s., 7 s. příloh. cs
dc.format.extent 36433756 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject marketing cestovních kanceláří cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject travel movement en
dc.subject travel agency en
dc.subject marketing in travel agency en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.title Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma work is "Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd." The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win customers. In teoretic part I described knowledge about problematic of marketing communications in travel movement area. Analytic part include analysis of outside and inside environment through PEST analysis and Porter's model of five competitive force. In this part I desribed marketing communication in travel agency and I critically evaluated them. In project part I created new communication strategy for this travel agency. In the end, I analysed the risks and costs of the project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3618
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
davídková_2006_dp.pdfBlocked 34.74Mb PDF View/Open
davídková_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
davídková_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account