Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Davídková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:19:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T01:19:30Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2061
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o." Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
110 s., 7 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
36433756 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovních kanceláří
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
travel movement
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
marketing in travel agency
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma work is "Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd." The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win customers. In teoretic part I described knowledge about problematic of marketing communications in travel movement area. Analytic part include analysis of outside and inside environment through PEST analysis and Porter's model of five competitive force. In this part I desribed marketing communication in travel agency and I critically evaluated them. In project part I created new communication strategy for this travel agency. In the end, I analysed the risks and costs of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3618
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account