dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Cibulec, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:39:01Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:39:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20645
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou a strategickým řízením organizace. V teoretické části jsou popsány definice firemní kultury, její historie, determinanty, prvky, funkce a typologie. Další kapitola se zabývá strategickým řízením, jeho významem, funkcemi, procesy a hierarchií. Definováno je zde také strategické řízení lidských zdrojů, strategické analýzy a nakonec vztah mezi firemní kulturou a strategickým řízením. Část praktická představuje společnost SLOVNAFT, a.s., popisuje její vize a společně uznávané hodnoty, systém řízení, integrovaný systém kvality a Etický kodex Skupiny Slovnaft. Součástí je také výzkumné šetření, ve kterém jsme pomocí metody dotazníku ověřovali předem stanovené hypotézy týkající se firemní kultury a strategického řízení organizace. Cílem bylo zjistit, jak vnímají tuto problematiku zaměstnanci Kontroly kvality společnosti Slovnaft. |
cs |
dc.format |
93 s. (120 476 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
15912803 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
normy
|
cs |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
codes
|
en |
dc.title |
Firemní kultura a strategické řízení organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Culture and Strategic Management of the Organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2013-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with company corporate culture and strategic management. The theoretical part describes definitions of corporate culture, it's history, determinants, elements, functions and typology. Next chapter delas with strategic management it's importance, functions, processes and hierarchy. Here are also defined strategic management of human resources, strategic analysis and finaly the interaction between corporate culture and strategic management. The practical part introduces SLOVNAFT, a.s., describes it's visions and commonly accpted values, system of management, integrated quality system and Ethical codex of Slovnaf Group. Also included is a survey research in which we tested with the help of the questionnaire the pre-defined hypotheses about the corporate culture and strategic management. The aim was to find out how employees of Quality Control Slovnaft perceive the issue. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/212
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28888
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-28 |
|
local.subject |
strategický management
|
cs |
local.subject |
kultura organizace
|
cs |
local.subject |
strategic planning
|
en |
local.subject |
corporate culture
|
en |