dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Zacpalová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T12:47:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T12:47:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20658
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání dospělých, formami a metodami vzdělávání ve vybrané organizaci. Cílem práce je zasadit pojem vzdělávání dospělých do celospolečenského kontextu, vysvětlit jeho význam, objasnit formy a metody vzdělávání dospělých, které jsou východiskem pro empirickou část. Empirická část podává obraz vzdělávání pracovníků vybrané organizace, magistrátu města. V souvislosti se současným směřování činnosti veřejné správy, která klade důraz na kvalitu poskytovaných služeb její modernizaci, profesionalizaci a efektivnost a v souvislosti s naplněním požadavků na vzdělávání úředníků se vzdělávání stalo personální činností strategického významu. |
cs |
dc.format |
106 s. |
cs |
dc.format.extent |
2348258 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
formy vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
metody vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání úředníků
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
adults education
|
en |
dc.subject |
forms of adult education
|
en |
dc.subject |
methods of adult education
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
education of servants
|
en |
dc.title |
Formy a metody vzdělávání dospělých |
cs |
dc.title.alternative |
Forms and Methods of Adult Education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with adult education, forms and methods of education in a selected organization. The goal is to put the concept of adult education in the context of the whole society, to explain its meaning, clarify forms and methods of adults education, which are the basis for the empirical part. The empirical part gives an outline of education of employees of selected organizations, the city hall. In relation to current direction of public administration activities that emphasizes on the quality of service, its modernization, professionalization and efficiency and in connection with the fulfilment of the requirements for servants education, the education has become personal activity of strategic importance. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29057
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-22 |
|