Současné směry sociální pedagogiky v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současné směry sociální pedagogiky v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Uherek, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:53:30Z
dc.date.available 2013-10-06T12:53:30Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20663
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na současné směry sociální pedagogiky v České republice jako vyučovací předmět na vysokých školách. Teoretická část je zaměřena na obecné vymezení sociální pedagogiky a jejího pojetí. Historický vývoj sociální pedagogiky vystihuje stav od svého vzniku až po současnost v České republice a okolních státech, ale také pojetí sociální pedagogiky jako vědního a studijního oboru. Praktická část se věnuje rozboru výuky sociální pedagogiky jednotlivých vysokých škol, které ji nabízí. Výstupem je ucelený pohled na koncepci výuky jednotlivých vysokých škol a možnost uplatnění jejich absolventů v praxi. Diplomová práce je pozoruhodná v komplexnosti zpracování vymezené oblasti. cs
dc.format 113 s. (21 307 znaků) cs
dc.format.extent 5811092 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject historie sociální pedagogiky cs
dc.subject pojetí sociální pedagogiky cs
dc.subject studium sociální pedagogiky na vysokých školách v České republice cs
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject history of social pedagogy en
dc.subject the concept of social pedagogy en
dc.subject the study of social pedagogy at universities in the Czech Republic en
dc.title Současné směry sociální pedagogiky v ČR cs
dc.title.alternative Contemporary Movements of Social Pedagogy in the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slováková, Gabriela
dc.date.accepted 2013-05-14
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the current trends of social pedagogy in the Czech Republic as a teaching subject at universities. The theoretical part is focused on the general definition of social pedagogy, its concept, historical development of social pedagogy from its origin to the current status in the Czech Republic and neighboring countries and lastly the concept of social pedagogy as a discipline and field of study. The practical part is devoted to the analysis of social pedagogy as a subject at particular universities which offer it. The outcome of the thesis is a comprehensive view at the concept of teaching of the social pedagogy at particular universities and what possibilities for further enforcement have its graduated students. The thesis is remarkable in the complexity of processing the defined area. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29107
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-03-15
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject vysoké školy cs
local.subject Česko cs
local.subject social pedagogy en
local.subject universities and colleges en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View
uherek_2013_dp.pdf 5.541Mb PDF View/Open
uherek_2013_vp.doc 29Kb Microsoft Word View/Open
uherek_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account