dc.contributor.advisor | Švec, Vlastimil | |
dc.contributor.author | Hašpicová, Bronislava | |
dc.date.accessioned | 2010-07-14T01:22:00Z | |
dc.date.available | 2010-07-14T01:22:00Z | |
dc.date.issued | 2006-06-09 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/2068 | |
dc.description.abstract | Těžištěm této práce je akční výzkum ve výuce anglického jazyka žáků střední školy. Práce se opírá o teoretická východiska učení žáků. Poukazuje na prolínání práce pedagoga a soci-álního pedagoga. Výsledky výzkumu prokázaly, že učitel musí koncipovat výuku žáků s ohledem na styly učení a jim přizpůsobovat i hodnocení. | cs |
dc.format | 46 s., 3 s. příloh | cs |
dc.format.extent | 2948055 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Styly učení žáků | cs |
dc.subject | vyučovací styl učitele | cs |
dc.subject | pedagogická situace | cs |
dc.subject | dotazník stylu učení | cs |
dc.subject | diagnostikování stylů | cs |
dc.subject | možnosti ovlivňování stylů učení | cs |
dc.subject | interakce žák-učitel | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | Learning styles of pupils | en |
dc.subject | teaching style of a teacher | en |
dc.subject | pedagog situation | en |
dc.subject | questioner of learning styles | en |
dc.subject | diagnosing of styles | en |
dc.subject | possibilities of influence of learning styles | en |
dc.subject | relation pupil- teacher | en |
dc.subject | teaching methods | en |
dc.title | Styly učení a možnosti jejich rozvoje ve výuce jazyka anglického | cs |
dc.title.alternative | Teaching styles | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hrbáčková, Karla | |
dc.date.accepted | 2006-06-27 | |
dc.description.abstract-translated | Focus of the work is operational research in teaching of English language in secondary school. The work comes in theories of teaching pupils. It points on relationship both work of teacher and social pedagogue. Results of the research showed that teacher has to con-ceive teaching of pupils with respect of their learning styles and adapt their classification. | en |
dc.description.department | Ústav pedagogických věd | cs |
dc.description.result | obhájeno | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/101 | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut | cs |
dc.thesis.degree-grantor | en | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 3920 | |
dc.date.assigned | 2006-03-03 | |
utb.result.grade | B | |
local.subject | výuka jazyků | cs |
local.subject | language teaching and learning | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
hašpicová_2006_bp.pdf | 2.811Mb |
View/ |
|
hašpicová_2006_vp.doc | 51.5Kb | Microsoft Word |
View/ |
hašpicová_2006_op.doc | 49.5Kb | Microsoft Word |
View/ |