dc.contributor.advisor |
Szimethová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Sedlářová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:50:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20718
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti kurikula pro předškolní vzdělávání v ČR. Objasňuje pojmy univerzitní a firemní mateřská škola, školní vzdělávací program a s předškolní výchovou a vzděláváním. Cílem bakalářské práce je analyzovat obsah školního vzdělávacího programu Univerzitní mateřské školy Qočna a zhodnotit jeho soulad s příslušnými kurikulárními dokumenty. Jako výzkumnou metodu jsem si zvolila obsahovou analýzu dokumentu na základě stanovených kritérii hodnocení a kódovacích kategorií. Na závěr prezentuji výsledky analýzy vzdělávací programu a předkládám doporučení pro praxi. |
cs |
dc.format |
51 s. (49 410 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1975682 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Univerzitní mateřská škola Qočna
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza dokumentu
|
cs |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
University kindergarten Qočna
|
en |
dc.subject |
document analysis
|
en |
dc.title |
Analýza školního vzdělávacího programu Univerzitní mateřské školy Qočna |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of the School Curriculum at the University Nursery School Qočna |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2013-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of curriculum for pre-school education in the country. It explains the concepts of university and corporate kindergarten, school educational program and pre-school education and training. The aim of this work is to analyze the content of the school curriculum University kindergarten Qočna and assess its compliance with the rele-vant curricula. As a research method I chose to document analysis based on established evaluation criteria and coding categories. In conclusion, results of the analysis of educational programs and make recommendations for practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30913
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
univerzitní mateřské školy
|
cs |
local.subject |
vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
university nursery school
|
en |
local.subject |
educational programs
|
en |