Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Naňáková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T15:59:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T15:59:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20860
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti, jednak vztahem k funkční gramotnosti, tak i vztahem k celkové úrovni vzdělanosti. V teoretické části popisujeme kdo je čtenářem, co je gramotnost, jaká jsou hlediska gramotnosti a ze kterých dovedností se skládá. Naši pozornost jsme zaměřili rovněž na mezinárodní výzkumy, které se zabývají čtenářskou gramotností. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum úrovně čtenářské gramotnosti u žáků 9. ročníků vybraných základních škol ve Zlínském kraji. Zajímala nás především úroveň čtenářské gramotnosti a její srovnání u typicky městské základní školy a školy se sportovním zaměřením. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
5601296 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
funkční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
pubescent
|
cs |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
functional literacy
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
pubescent
|
en |
dc.title |
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
The Level of Reading Literacy in Pupils of Selected Primary Schools in the Zlín Region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis We deal with the issue of readers' literacy in relationship to both functional literacy, as well as the overall level of education. In the theoretical section We describe who is the reader and what literacy is, and We also define literacy skills and their composition. We also focused on international studies dealing with reading literacy. In the practical part We researched the level of literacy among the 9th grade pupils of selected primary schools in the Zlín Region. In particular, We were interested in the level of literacy and it is comparison between a typically urban elementary school and a school with enhanced sports and PE education. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31929
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-16 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
čtení
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
reading
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account