dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Hluštíková, Alexandra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:30:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T01:30:03Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2091
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je analýza vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a jejich fakult. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které probíhalo ve dvou etapách. První etapa byla zaměřena na zaměstnance UTB a druhá etapa byla zaměřena na v současnosti studující studenty. Soustředila jsem se především na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost s materiálním prostředím, spokojenost s platovým ohodnocením U studentů jsem se zaměřila především na hodnocení studia, materiálního prostředí a na služby, které univerzita studentům poskytuje. Závěry výzkumné sondy poskytují informace o stavu vnitřního prostředí univerzity a mohly by pomoci managementu školy při jeho dalším rozhodování. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
674435 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura školy
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
respondent
|
cs |
dc.subject |
vnitřní prostředí
|
cs |
dc.subject |
S-W analýza
|
cs |
dc.subject |
culture of the school
|
en |
dc.subject |
climate of the school
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.subject |
informant
|
en |
dc.subject |
internal background
|
en |
dc.subject |
S-W anylysis
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing analysis of internal background of Tomas Bata University |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my graduation theses is analysis of internal background of Tomas Bata Uni-versity and their faculties in Zlin. The analysis I practiced on the base of personal reports which I practiced on two periods. The first period was personalize on the staff of UTB and the second period was personalize on the contemporary students. Especially I was concen-trate on the level of human relations in all faculties, relations of staff and management, satisfaction with material background, satisfaction with own payment Especially I was concentrate on rating of study level by students, their material background and on services which gives university to students. The closes of this experimental sonde gives us informa-tion's about status of internal background of university and they can help to management of school with next decision making. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2708
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|