Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vacková, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:30:17Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:22Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2092
dc.description.abstract Komunikace je jednou ze základních potřeb každého živého tvora na zemi. Správnou komunikací získává pro sebe a své okolí určitý přínos, který mu pomáhá v "boji o přežití". Diplomová práce se zabývá právě komunikací, a to z pohledu malé firmy působící na území České republiky. Malé společnosti zpravidla nemají lidský ani finanční potenciál v takovém rozsahu, jak by potřebovaly. Proto se snaží v rámci svých možností o co největší snížení nákladu, při udržení obecných ekonomických standardů společnosti, zachování funkčnosti všech oblastí svého podnikaní a udržení dostatečných finančních prostředků na rozvoj a marketing. Důležitým prvkem úspěchu firmy na trhu je transport komunikovaných sdělení směrem k zákazníkovi. Práce popisuje několik komunikačních kanálů jako jsou telemarketing, direkt marketing, osobní předání sdělení a tisková reklama. Vlastní projekt umístěný v závěru práce je aplikovatelný i na jiné společnosti podobné velikosti a stejného předmětu podnikání, s přihlédnutím k firemním specifikám a podmínkám na trhu. cs
dc.format 81 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1171790 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
dc.subject komunikace cs
dc.subject kultivace cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject osobní přístup cs
dc.subject plán cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject řízení cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject strategie cs
dc.subject věrnost cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject communication en
dc.subject cultivation en
dc.subject telemarketing en
dc.subject personal sale en
dc.subject personal access en
dc.subject plan en
dc.subject development en
dc.subject management en
dc.subject cooperation en
dc.subject strategy en
dc.subject loyalty en
dc.subject relations en
dc.subject customer en
dc.title Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication strategy of company MAJÁK konzultační centrum s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The communication is one of essential wants of every live creature on the Earth. It gains through communication for itself and its environment some contribution what help it in its survive fight. This diploma work deals just with the communication, especially from the view of a small company working in the Czech Republic. Small companies usually have not human and financial resources at the sufficient power. Therefore they try hard reduce costs by their own possibilities and at the same time to keep common company standards including business activity and saving sufficient financial resources for development and marketing. The important element of success is transport of information to customers. This diploma work describes several communication channels like as telephone marketing, direct marketing, personal talk and print advertisement. The project is placed in the conclusion of the work and it is applicable in a different company with similar size and business range (with having a respect to company specifications and market conditions). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2803
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vacková_2006_dp.pdfBlocked 1.117Mb PDF View/Open
vacková_2006_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
vacková_2006_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account