dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Vacková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:30:17Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2092
|
|
dc.description.abstract |
Komunikace je jednou ze základních potřeb každého živého tvora na zemi. Správnou komunikací získává pro sebe a své okolí určitý přínos, který mu pomáhá v "boji o přežití". Diplomová práce se zabývá právě komunikací, a to z pohledu malé firmy působící na území České republiky. Malé společnosti zpravidla nemají lidský ani finanční potenciál v takovém rozsahu, jak by potřebovaly. Proto se snaží v rámci svých možností o co největší snížení nákladu, při udržení obecných ekonomických standardů společnosti, zachování funkčnosti všech oblastí svého podnikaní a udržení dostatečných finančních prostředků na rozvoj a marketing. Důležitým prvkem úspěchu firmy na trhu je transport komunikovaných sdělení směrem k zákazníkovi. Práce popisuje několik komunikačních kanálů jako jsou telemarketing, direkt marketing, osobní předání sdělení a tisková reklama. Vlastní projekt umístěný v závěru práce je aplikovatelný i na jiné společnosti podobné velikosti a stejného předmětu podnikání, s přihlédnutím k firemním specifikám a podmínkám na trhu. |
cs |
dc.format |
81 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1171790 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
kultivace
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
osobní přístup
|
cs |
dc.subject |
plán
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
věrnost
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
cultivation
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
personal sale
|
en |
dc.subject |
personal access
|
en |
dc.subject |
plan
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
relations
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of company MAJÁK konzultační centrum s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The communication is one of essential wants of every live creature on the Earth. It gains through communication for itself and its environment some contribution what help it in its survive fight. This diploma work deals just with the communication, especially from the view of a small company working in the Czech Republic. Small companies usually have not human and financial resources at the sufficient power. Therefore they try hard reduce costs by their own possibilities and at the same time to keep common company standards including business activity and saving sufficient financial resources for development and marketing. The important element of success is transport of information to customers. This diploma work describes several communication channels like as telephone marketing, direct marketing, personal talk and print advertisement. The project is placed in the conclusion of the work and it is applicable in a different company with similar size and business range (with having a respect to company specifications and market conditions). |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2803
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|