dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Geržová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T17:15:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T17:15:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20938
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá hodnocením současné základní školy očima dětí, rodičů a pedagogů. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a jejich význam v současné době: škola, postoje, pedagog, školní a třídní klima, adolescent, rodina a škola. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníku, který byl určen pro žáky, učitele a rodiče. Toto šetření je zaměřeno na hodnocení současné základní školy. |
cs |
dc.format |
96 s. |
cs |
dc.format.extent |
2928092 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní a třídní klima
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school and class climate
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Postoje dětí, rodičů a učitelů k současné základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Attitudes of Children, Parents and Teachers to Current Elementary School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the evaluation of the current primary school through the eyes of children, parents and teachers. The theoretical part is focused on the definition of basic concepts and their importance at the present time: school, attitudes, teacher, school and class climate, adolescent, family and school. Practical part presents the results of quantitative research conducted by a questionnaire, which was designed for pupils, teachers and parents. This survey is designed to assess the current primary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31778
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |