Úloha adaptačního procesu v instituci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha adaptačního procesu v instituci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Cigánková, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:44:07Z
dc.date.available 2013-10-06T17:44:07Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20972
dc.description.abstract Ve své práci jsem se snažila objasnit problematiku a náročnost oblasti adaptace na nové pracovní prostředí v pedagogické profesi. Práce je členěna do dvou části. První část je zaměřena na teoretické poznatky v oblasti pedagogické problematiky. Je zde uvedená ob-last vymezení pedagogické profese a specifické aspekty s touto profesí související. Obsahem druhé, empirické části, je výzkumné šetření předem stanovených hypotéz, jejichž úkolem bylo zjistit obecný náhled na problematiku délky adaptačního období, důle-žitost uvádějícího učitele, vliv velikosti instituce na adaptaci pracovního prostředí. Výsled-ky výzkumního šetření jsou vždy znázorněny v tabulkové ilustraci a grafickém schématu. V závěrečné části došlo k celkovému shrnutí obsahu a cílu této práce. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 2068640 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagog cs
dc.subject autorita cs
dc.subject uvádějící učitel cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject metody výzkumu cs
dc.subject hypotézy cs
dc.subject teacher en
dc.subject authority en
dc.subject supervising teacher en
dc.subject adaptation en
dc.subject research methods en
dc.subject hypotheses en
dc.title Úloha adaptačního procesu v instituci cs
dc.title.alternative The Role of Adaption Process in an Institution en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2013-05-13
dc.description.abstract-translated In my thesis I tried to clarify problematics and difficulty of the field of adaptation to a new working environment in teacher?s profession. My thesis is divided into two parts. The first part is concentrated on the theoretical knowledge in the field of pedagogical pro-blematics. Here is stated the area of defining pedagogical profession and specific aspects connected to this profession. The content of the second, empirical part, is a research of the hypotheses, which were set beforehand and which aim is to identify a general view on the problematics of the length of the adaptation period, importance of the teacher, impact of the size of the institu-tion on adaptation to the working environment. All the results of the research are depicted in the illustrated chart and graphical scheme. The whole content and aims of this thesis are summarized in the final part. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28889
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-03-22
local.subject začínající učitelé cs
local.subject beginning teachers en


Files in this item

Files Size Format View
cigánková_2013_dp.pdf 1.972Mb PDF View/Open
cigánková_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
cigánková_2013_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account