Bariéry komunikace sestry s dětským pacientem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry komunikace sestry s dětským pacientem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kutnohorská, Jana
dc.contributor.author Hadašová, Pavlína
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:51:06Z
dc.date.available 2013-10-06T17:51:06Z
dc.date.issued 2013-02-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20981
dc.description.abstract ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá rolí komunikace v práci sester na dětských odděleních. Je slo-žena z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na metody verbální a ne-verbální komunikace a vývoj řeči v jednotlivých, vývojových období dítěte. První a druhá kapitola definuje komunikaci z obecného hlediska. Další kapitoly teoretické části popisují specifika komunikace s dětmi v jednotlivých vývojových obdobích. Praktická část se za-bývá úrovní dosažení komunikačních dovedností sester, pracujících s dětmi. Předala jsem dotazníky sestrám Zlínského kraje, pracujících na dětských odděleních. Dotazníky měly 18 otázek a zabývaly různými oblastmi komunikace s dětmi. Výstupem mé bakalářské práce je edukační materiál, sloužící k praktické komunikaci mezi sestrou a dítětem. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 3676277 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject sestra cs
dc.subject dítě cs
dc.subject nemoc cs
dc.subject hra cs
dc.subject communication en
dc.subject sister en
dc.subject child en
dc.subject disease en
dc.subject game en
dc.title Bariéry komunikace sestry s dětským pacientem cs
dc.title.alternative Communication Barriers between Nurse and Pediatric Patient en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Filová, Andrea
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated ABSTRACT This thesis deals with the role of communication in the work of nurses in pediatric wards. It consists of theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the methods of verbal and nonverbal communication and language development in particular stages of child development. The first and second chapter defines communication in general terms. Next two chapters describe the specifics of communication with children at different de-velopmental stages. The practical part deals with the achievement levels of communication skills of nurses working with children. I gave questionnaires to nurses of Zlín region, who works in pediatric wards. Questionnaires consist of 18 questions and deal with different areas of communication with children. The outcome of this thesis is educational material, used for practical communication between the nurse and the child. communication, sister, child, disease, game en
dc.description.department Ústav ošetřovatelství cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/100 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cs
dc.thesis.degree-discipline General Nursing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cs
dc.thesis.degree-program Nursing en
dc.identifier.stag 23907
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-24
local.subject dětští pacienti cs
local.subject komunikace sestra/pacient cs
local.subject pediatric patients en
local.subject communication nurse/patient en


Files in this item

Files Size Format View
hadašová_2013_bp.pdf 3.505Mb PDF View/Open
hadašová_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
hadašová_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account