dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Tlustošová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:07:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:07:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21009
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Komunikace jako účinný výchovný nástroj je rozdělena na dvě části - část teoretickou a praktickou. V části teoretické se zabývám problematikou komunikace obecně, rodinnou komunikací a výchovnými nástroji - odměnami, tresty a slovním působením. V praktické části je vymezen cíl výzkumu, výzkumné otázky a zvolený kvalitativní výzkum. Následně jsou analyzovány rozhovory s rodiči, psychologem pedagogicko-psychologické poradny a je uvedeno závěrečné shrnutí výzkumu. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
2200493 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodinná komunikace
|
cs |
dc.subject |
výchovné nástroje
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
tresty
|
cs |
dc.subject |
slovní výchovné působení
|
cs |
dc.subject |
Family communication
|
en |
dc.subject |
educational instruments
|
en |
dc.subject |
rewards
|
en |
dc.subject |
punishments
|
en |
dc.subject |
verbal educational influence
|
en |
dc.title |
Rodinná komunikace jako účinný výchovný nástroj |
cs |
dc.title.alternative |
Family Communication As an Effective Educational Instrument |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2013-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma thesis Communication as an effective educational instrument is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on communication in general, than on family communication and educational instruments - rewards, punishments and verbal influences. In the practical part of my final work I define the aim of research, I describe, why I choose qualitative research. I analyze interview which I realized with parents an psychologist. I also interprete the results of my research. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29112
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-27 |
|
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
rodina
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
family
|
en |
local.subject |
family education
|
en |