dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Šimiková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:46:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:46:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21064
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na oblast sociální komunikace, konkrétně na úroveň sociální komunikace dětí předškolního věku. V teoretické části jsou zmíněny všechny podstatné aspekty, které se k této problematice vztahují. Od charakteristiky předškolního věku, přes samotnou oblast sociální komunikace, předškolní výchovy a vzdělávání či mateřské školy až po kapitolu věnovanou hře, která je v tomto období důležitou součástí života dítěte. V rámci práce je pozornost věnována také Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání, komunikativním kompetencím a kompetencím sociálním a personálním. Cílem praktické části práce je zmapovat úroveň sociální komunikace dětí předškolního věku v mateřské škole v Nezamyslicích a zjistit zda učitelky dané mateřské školy napomáhají u dětí k rozvoji sociální komunikace, popřípadě jakým způsobem. Součástí praktické části jsou také výsledky o úrovni sociální komunikace dětí předškolního věku, které byly získány metodou pozorování a výsledky plynoucí z rozhovorů s učitelkami mateřské školy. |
cs |
dc.format |
106 s. |
cs |
dc.format.extent |
1764376 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komunikativní kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální a personální kompetence
|
cs |
dc.subject |
předškolní výchova a vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
non-verbal communication
|
en |
dc.subject |
Framework Education Programme for Preschool Education
|
en |
dc.subject |
communicative competences
|
en |
dc.subject |
social and personal competences
|
en |
dc.subject |
preschool education and learning
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.title |
Úroveň sociální komunikace dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
The Level of Social Communication in Preschool Children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on the area of social communication, specifically on the level of social communication of preschool children. All important aspects related to the topic are mentioned in the theoretical part. These are spread from the characteristic of preschool age through the area of social communication, preschool education and learning or kindergartens as such to the chapter dedicated to a game that is an important part of this period of a child's life. The attention is also paid to the Framework Education Programme for Preschool Education, to communicative competences and to social and personal competences as well. The main aim of the practical part is to chart a level of social communication of preschool children in the kindergarten in Nezamyslice and find out the ways the teachers help the children to develop their social communication. The integral part of these chapters are also the results obtained by observations and interviews with the teachers which testify the level of social communication of the preschool children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32189
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |