Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šmahaj, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Rosík, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:54:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:54:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21077
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám specifiky informační gramotnosti dětí ze sociálně vy-loučené lokality na druhém stupni základní školy v Brně. V teoretické části se zabývám popisem sociálně vyloučených lokalit a specifiky informační gramotnosti u žáků ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí. V praktické části tyto poznatky porovnávám s žáky, kteří nejsou zatíženi sociálním vyloučením. |
cs |
dc.format |
63 s. (9879 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2638928 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Informační gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální vyloučení
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
mediální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Information literacy
|
en |
dc.subject |
social exclusion
|
en |
dc.subject |
media education
|
en |
dc.subject |
media literacy
|
en |
dc.title |
Specifika informační gramotnosti dětí ze sociálně vyloučené lokality na druhém stupni základních škol v Brně |
cs |
dc.title.alternative |
Specifics of Children Information Literacy in Socially Excluded Localities at Primary School in Brno |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Cakirpaloglu, Panajotis |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I deal with the specifics of the information literacy of children from socially excluded localities in secondary school in Brno. The theoretical part deals with the description of socially excluded localities and specifics of information literacy among pupils from socially disadvantaged backgrounds. In the practical part I compare these with students who are not burdened with social exclusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32277
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
informační gramotnost
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
Brno (Česko)
|
cs |
local.subject |
information literacy
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
Brno (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account