dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Mikulíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:02:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:02:55Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21086
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je zaměřena na dětskou mozkovou obrnu u dětí předškolního věku a vý-chovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s takovýmto dítětem. V teoretické části seznamuje s příčinami vzniku dětské mozkové obrny, s klasifikací forem tohoto onemocnění a také s onemocněními, která se k DMO často přidružují. Dále se zabývá vývojem dítěte s dětskou mozkovou obrnou od prenatálního do předškolního věku, s důrazem právě na věk předškolní. V poslední teoretické kapitole se zabývá výchovně-vzdělávacími strategiemi pedagoga, které využívá při práci s dítětem s DMO v předškolním věku. |
cs |
dc.format |
87 s. |
cs |
dc.format.extent |
6068792 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětská mozková obrna
|
cs |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací strategie
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagog
|
cs |
dc.subject |
cerebral palsy
|
en |
dc.subject |
educational strategies
|
en |
dc.subject |
preschool age children
|
en |
dc.subject |
special education teacher
|
en |
dc.title |
Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou |
cs |
dc.title.alternative |
An Educational Strategy of a Teacher Working with a Child with Cerebral Palsy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis investigates cerebral palsy of preschool age children and addresses special education strategies applied by the teacher of the child affected with this disease. In the theoretical section, introduce the causes of cerebral palsy, classify the forms of this disease, and describe diseases that are often associated with cerebral palsy. Further investigate development of children with cerebral palsy from prenatal to preschool age, with an emphasis on preschool age. The last theoretical chapter deals with the special education strategies used when working with a child with cerebral palsy in pre-school age. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30876
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
DMO (lékařství)
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
local.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
local.subject |
cerebral palsy
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
special education
|
en |