dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Kolařík, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:04:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:04:38Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21088
|
|
dc.description.abstract |
Je známo, že někteří lidé se neučí tak rychle a efektivně jako jiní. Je to způsobeno tím, že každá osobnost je jiná, každá má jiné možnosti a schopnosti, jiné povahové a volní vlastnosti. S ohledem na individuální vlastnosti jedince je možné zvýšit efektivitu učení díky znalosti psychologie a lépe se tak adaptovat v současné moderní společnosti, která je zaměřená na výkon, množství a rozmanitost produkovaných informací. Teoretická část práce se zabývá objasněním přístupů ke zvyšování efektivnosti samostatného učení prostřednictvím poznatků psychologie. Praktická část práce se zabývá učebními styly studentů na počátku druhé, specializované, vývojové etapy změny stylů učení člověka. |
cs |
dc.format |
72 s. (108 332 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3661789 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
styly učení
|
cs |
dc.subject |
strategie učení
|
cs |
dc.subject |
techniky efektivního učení
|
cs |
dc.subject |
formování procesu učení
|
cs |
dc.subject |
paměť
|
cs |
dc.subject |
koncentrace
|
cs |
dc.subject |
techniky čtení
|
cs |
dc.subject |
mnemotechnika
|
cs |
dc.subject |
vizualizace
|
cs |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
styles of learning
|
en |
dc.subject |
strategies of learning
|
en |
dc.subject |
technics of efficient learning
|
en |
dc.subject |
molding of process learning
|
en |
dc.subject |
memory
|
en |
dc.subject |
concentrations
|
en |
dc.subject |
techniques of reading
|
en |
dc.subject |
mnemotechny
|
en |
dc.subject |
visualisation
|
en |
dc.title |
Využití poznatků psychologie při zvyšování efektivnosti samostatného učení |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Psychological Findings for Increasing the Efficiency of Independent Learning |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dalajka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
It's known that some people do not learn as quickly and effectively as the others. It is caused by the fact that each personality is diverse, each has different possibilities and skills and different character and voluntary qualities. With respect to individual character of person it is possible to increase the efficiency of learning owing to knowledge of psychology and thus better adapt oneself in contemporary modern society, which is focused on achievement, quantity and also variety of produced information. Theoretical part deals with enlightenment of accesses to increasing efficiency through the knowledge of psychology. Practical part deals with learning styles of students at the beginning of the second, specialized, evolutionary phase change of styles in the learning of human. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28683
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-03-29 |
|