dc.contributor.advisor |
Horová, Milosalava
|
|
dc.contributor.author |
Kondratíková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:09:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:09:10Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21096
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole jako podmínkou vzdělávací inkluze/integrace v současné škole. V práci je rozepsán počátek a vývoj vzdělávání jedinců s postižením ve světě a i v České republice. Charakterizuje současný svět a jeho problémy, změny ve školství a prosazování nových vzdělávacích trendů. Seznámení s pojmy integrace a inkluze a jejich prospěch pro společnost. Závěr je věnován inkluzivnímu vzdělávání a podmínkám její realizace. |
cs |
dc.format |
50 |
cs |
dc.format.extent |
1350404 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Inkluze
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
segregace
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní klasifikace nemocí
|
cs |
dc.subject |
kazuistika
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
ADD
|
cs |
dc.subject |
Inclusion
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
segregation
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
international classification of diseases
|
en |
dc.subject |
clinical case
|
en |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
ADD
|
en |
dc.title |
Úspěšnost inkluze / integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Success of Inclusion/Integration of Pupils with Special Educational Needs at Primary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of security of pupils with special educational needs in primary school as a condition of the educational inclusion/integration in the present school. The work is broken down into beginning and development of the education of individuals with disabilities in the world and in the Czech Republic. Characterizes the contemporary world and its problems, changes in education and promotion of new educational trends. Introduction to the concepts of integration and inclusion and their benefits for society. The conclusion is dedicated to the inclusive education and the conditions of its realization. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28678
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
postižené děti
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
children with disabilities
|
en |