dc.contributor.advisor |
Prusáková, Viera
|
|
dc.contributor.author |
Božičevičová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:31:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:31:30Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21127
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na metody a formy firemního vzdělávání dospělých v Klientském centru České spořitelny, a.s. Teoretická část je zaměřena obecně na firemní vzdělávání, popisuje metody a formy firemního vzdělávání. V praktické části je představena vybraná společnost, její centrum pro zákazníky a popsány metody a formy, které jsou ve společnosti využívány. Pomocí dotazníkového šetření zaměstnanci ohodnotili systém vzdělávání ve společnosti a na základě zjištěných výsledků jsou zformulovány návrhy a doporučení ke zlepšení systému vzdělávání v Klientském centru České spořitelny, a.s. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
1543115 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
metody vzdělávání pracovníků
|
cs |
dc.subject |
formy vzdělávání pracovníků
|
cs |
dc.subject |
přístupy k firemnímu vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
cíle firemního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
company education
|
en |
dc.subject |
methods of education of workers
|
en |
dc.subject |
forms of education of workers
|
en |
dc.subject |
approaches to company education
|
en |
dc.subject |
targets of company education
|
en |
dc.title |
Metody a formy firemního vzdělávání dospělých |
cs |
dc.title.alternative |
Methods and Forms of Corporate Adult Education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on methods and forms of company education for adults in the Ceska Sporitelna a.s. customer service center. The theoretical part is generally focused on company education and describes methods and forms of company education. A selected company is introduced in the practical part, its customer service center more specifically, and the methods and forms of education, which are being used throughout the company, are described. Thanks to the savings questionnaire, employees assessed the system of education in the company and based on the findings, proposals and recommendations are formulated for improving the system of education in the Ceska Sporitelna a.s. customer service center. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31012
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |