Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szimethová, Monika
dc.contributor.author Ryšková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:38:31Z
dc.date.available 2013-10-06T19:38:31Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21136
dc.description.abstract Bakalářská práce Nazývaná ?Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání?se zabývá teoretickým pojednáním o vztazích mezi člověkem, přírodou a kulturou, specifiky přírodovědného a environmentálního vzdělávání, poznávání a také projektovým vyučováním. Praktická část představuje přírodovědný projekt pro mateřské školy a jeho reflexi. cs
dc.format 51 s (68 826) cs
dc.format.extent 1133422 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject ekologická výchova cs
dc.subject projektové vyučování cs
dc.subject přírodovědný projekt cs
dc.subject Science education en
dc.subject environmental education en
dc.subject project teaching en
dc.subject science projekt en
dc.title Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání cs
dc.title.alternative The Use of a Natural Science Project in the Preprimary Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated The thesis called: Use of Scientific Project in preprimary Education contains the theoretical treatise about relationships between man, nature and culture. Furthermore, I am dedicating to specifics of natural and environmental education and their aims. Thereafter, my thesis contains of treatises about learning about nature which is closely related to the actual pro-ject teaching. Practical part of my thesis contains of complete and detailed description of natural project. Layout of single days of the project and their reflection. At the end of my practical part, there are stated some recomendations for practice and further use in kinder-gartens. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30911
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject člověk a příroda cs
local.subject předškolní výchova cs
local.subject projektová výuka cs
local.subject man and nature en
local.subject preschool education en
local.subject project method in teaching en


Files in this item

Files Size Format View
ryšková_2013_bp.pdf 1.080Mb PDF View/Open
ryšková_2013_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
ryšková_2013_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account