dc.contributor.advisor |
Szimethová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Ryšková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:38:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21136
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Nazývaná ?Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání?se zabývá teoretickým pojednáním o vztazích mezi člověkem, přírodou a kulturou, specifiky přírodovědného a environmentálního vzdělávání, poznávání a také projektovým vyučováním. Praktická část představuje přírodovědný projekt pro mateřské školy a jeho reflexi. |
cs |
dc.format |
51 s (68 826) |
cs |
dc.format.extent |
1133422 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Přírodovědné vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
ekologická výchova
|
cs |
dc.subject |
projektové vyučování
|
cs |
dc.subject |
přírodovědný projekt
|
cs |
dc.subject |
Science education
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
project teaching
|
en |
dc.subject |
science projekt
|
en |
dc.title |
Využití přírodovědného projektu v preprimárním vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
The Use of a Natural Science Project in the Preprimary Education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis called: Use of Scientific Project in preprimary Education contains the theoretical treatise about relationships between man, nature and culture. Furthermore, I am dedicating to specifics of natural and environmental education and their aims. Thereafter, my thesis contains of treatises about learning about nature which is closely related to the actual pro-ject teaching. Practical part of my thesis contains of complete and detailed description of natural project. Layout of single days of the project and their reflection. At the end of my practical part, there are stated some recomendations for practice and further use in kinder-gartens. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30911
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
člověk a příroda
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
projektová výuka
|
cs |
local.subject |
man and nature
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
project method in teaching
|
en |