dc.contributor.advisor |
Hnátek, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvíl, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T19:40:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T19:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21139
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci na téma Vývoj strategie nástupnictví rodinné firmy se nachází problematika rodinných podniků a to především na téma nástupnictví a generační obměna ve vedení společností. Cílem je definovat rodinné podniky, vysvětlit termíny, které jsou s nimi spjaté, upozornit na význam rodinných firem a určit jejich specifika, protože je toto téma v České republice velmi často opomíjeno. Praktická část obsahuje shromážděné informace o společnosti XY s.r.o., jako například SWOT analýzu, ale i analýzu podniku, prostřednictvím přímých dotazníků jednotlivým zaměstnancům, podílejících se na přípravě generační obměny. Hlavním cílem je navrhnout strategii nástupnictví pro vybranou rodinnou firmu. |
cs |
dc.format |
45 s. (63 336 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1245375 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodinná firma
|
cs |
dc.subject |
nástupnictví
|
cs |
dc.subject |
problematika rodinného podniku
|
cs |
dc.subject |
generační obměna
|
cs |
dc.subject |
následnictví
|
cs |
dc.subject |
řízení podniku
|
cs |
dc.subject |
vlastníci
|
cs |
dc.subject |
family business
|
en |
dc.subject |
succession planning
|
en |
dc.subject |
problematic of family business
|
en |
dc.subject |
generation change
|
en |
dc.subject |
succession
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
owners
|
en |
dc.title |
The Development of a Succession Planning Strategy for a Family-owned Business |
cs |
dc.title.alternative |
The Development of a Succession Planning Strategy for a Family-owned Business |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pálka, Přemysl |
|
dc.date.accepted |
2013-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this work on the Development of a succession planning strategy for a family-owned business there can be found the issue of family businesses, especially the succession planning and generational replacement in the management of companies. The goal is to define family businesses, explain the terms that are associated with them, highlight the importance of family businesses and determine the specifics, because this topic is not very frequent in the Czech Republic. The practical part contains information about the Company XY Inc. such as SWOT analysis as well as analysis of the enterprise through direct questionnaires to individual employees involved in the preparation of generational replacement. The main goal is to develop a succession planning strategy for the chosen family-owned business. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
30547
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
rodinné podniky
|
cs |
local.subject |
rodinné podnikání
|
cs |
local.subject |
strategický management
|
cs |
local.subject |
family business enterprises
|
en |
local.subject |
family business
|
en |
local.subject |
strategic planning
|
en |