dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T20:08:02Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T20:08:02Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21170
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice prevence sociálně patologických jevů ve školním prostředí. Práce zahrnuje informace o postojích žáků prvního a druhého stupně vybraných základních škol na školní preventivní programy a aktivity. Součástí práce je charakteristika a členění sociálních deviací, sociálně patologických jevů vyskytujících se ve školním prostředí, charakteristika prevence a její typologie. Dotazníkové šetření zjišťuje názory žáků vybraných škol na realizaci preventivních aktivit a programů. Data získaná z vyplněných dotazníků byla zpracována do tabulek, z nichž byly vytvořeny závěry, jak tyto preventivní aktivity škol vnímají žáci. |
cs |
dc.format |
53 |
cs |
dc.format.extent |
404316 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální deviace
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy ve školním prostředí
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
Social deviation
|
en |
dc.subject |
socio-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
minimum preventive programme
|
en |
dc.title |
Názory žáků na preventivní strategie ZŠ v Jihomoravském kraji ČR |
cs |
dc.title.alternative |
The Views of Pupils on Preventive Strategies of Primary Schools in the South Moravian Region of the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2013-01-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the subject of socio-pathological phenomena in the elementary schools. This thesis compares the view of students on preventive activities implemented in elementary school. Theoretical part is focused on approaches to the given problems, specify and characterize socio-pathological phenomena in the elementary school, characterize of prevention and its typology. The practical part contains results of the research the view of students on implemented prevention activities and programs. On the basis of gained data was created conclusion. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18336
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-30 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |