Názory žáků na preventivní strategie ZŠ v Jihomoravském kraji ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků na preventivní strategie ZŠ v Jihomoravském kraji ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Pavelková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:08:02Z
dc.date.available 2013-10-06T20:08:02Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21170
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje problematice prevence sociálně patologických jevů ve školním prostředí. Práce zahrnuje informace o postojích žáků prvního a druhého stupně vybraných základních škol na školní preventivní programy a aktivity. Součástí práce je charakteristika a členění sociálních deviací, sociálně patologických jevů vyskytujících se ve školním prostředí, charakteristika prevence a její typologie. Dotazníkové šetření zjišťuje názory žáků vybraných škol na realizaci preventivních aktivit a programů. Data získaná z vyplněných dotazníků byla zpracována do tabulek, z nichž byly vytvořeny závěry, jak tyto preventivní aktivity škol vnímají žáci. cs
dc.format 53 cs
dc.format.extent 404316 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální deviace cs
dc.subject sociálně patologické jevy ve školním prostředí cs
dc.subject prevence cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject Social deviation en
dc.subject socio-pathological phenomena en
dc.subject prevention en
dc.subject minimum preventive programme en
dc.title Názory žáků na preventivní strategie ZŠ v Jihomoravském kraji ČR cs
dc.title.alternative The Views of Pupils on Preventive Strategies of Primary Schools in the South Moravian Region of the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2013-01-08
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the subject of socio-pathological phenomena in the elementary schools. This thesis compares the view of students on preventive activities implemented in elementary school. Theoretical part is focused on approaches to the given problems, specify and characterize socio-pathological phenomena in the elementary school, characterize of prevention and its typology. The practical part contains results of the research the view of students on implemented prevention activities and programs. On the basis of gained data was created conclusion. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18336
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-08-30
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject základní školy cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
pavelková_2013_bp.pdf 394.8Kb PDF View/Open
pavelková_2013_vp.doc 32Kb Microsoft Word View/Open
pavelková_2013_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account