Odklad povinné školní docházky: Nevyhnutelnost, nebo rozmar rodičů?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Odklad povinné školní docházky: Nevyhnutelnost, nebo rozmar rodičů?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Šimková, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-06T21:41:52Z
dc.date.available 2013-10-06T21:41:52Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21288
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na problematiku odkladu školní docházky, zdali je odklad školní docházky nevyhnutelností, nebo rozmarem rodičů. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsáno a charakterizováno předškolní období, školní zralost a odklad školní docházky. Praktická část je založena na výzkumu, analýze získaných dat a jejich interpretace a celkovém vyhodnocení výsledků. Výzkumné nástroje byly zvoleny interview a dotazník. cs
dc.format 70 s. (91 519 znaků) cs
dc.format.extent 1745307 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní období cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní nezralost cs
dc.subject odklad školní docházky cs
dc.subject preschool age en
dc.subject school readiness en
dc.subject school non-readiness en
dc.subject school attendance postponement en
dc.title Odklad povinné školní docházky: Nevyhnutelnost, nebo rozmar rodičů? cs
dc.title.alternative Postponement of compulsory school attendance : Inevitability or whim parents? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2013-06-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on the issue of postponement of compulsory education, whether it is inevitability, or caprice of parents. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part describes and characterizes an preschool age, school readiness and school non-readiness. The practical part is based on research, analysis of the data and their interpretation and overall evaluation of results. As the research instruments were chosen interview and questionnaire. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30916
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject předškolní věk cs
local.subject odklad školní docházky cs
local.subject preschoolers en
local.subject postponement of school attendance en


Files in this item

Files Size Format View
šimková_2013_bp.pdf 1.664Mb PDF View/Open
šimková_2013_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
šimková_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account