dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šimková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:41:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21288
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku odkladu školní docházky, zdali je odklad školní docházky nevyhnutelností, nebo rozmarem rodičů. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsáno a charakterizováno předškolní období, školní zralost a odklad školní docházky. Praktická část je založena na výzkumu, analýze získaných dat a jejich interpretace a celkovém vyhodnocení výsledků. Výzkumné nástroje byly zvoleny interview a dotazník. |
cs |
dc.format |
70 s. (91 519 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1745307 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní období
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní nezralost
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
school non-readiness
|
en |
dc.subject |
school attendance postponement
|
en |
dc.title |
Odklad povinné školní docházky: Nevyhnutelnost, nebo rozmar rodičů? |
cs |
dc.title.alternative |
Postponement of compulsory school attendance : Inevitability or whim parents? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focused on the issue of postponement of compulsory education, whether it is inevitability, or caprice of parents. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part describes and characterizes an preschool age, school readiness and school non-readiness. The practical part is based on research, analysis of the data and their interpretation and overall evaluation of results. As the research instruments were chosen interview and questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30916
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
předškolní věk
|
cs |
local.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
postponement of school attendance
|
en |