dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Lapčíková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:52:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21301
|
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná bakalářská práce se zabývá estetickou výchovou, základními uměleckými školami a sociální inteligencí. Výzkumnou otázkou je, zdali mají základní umělecké školy vliv na rozvoj sociální inteligenci jedince. Metodou pozorování, konkrétně metodou párového srovnávání, jsem porovnávala žáky ze základní umělecké školy s žáky, kteří ji nenavštěvují. Sledovala jsem projevy sociální inteligence jako je schopnost empatie, schopnost organizovat skupiny a schopnost řešení sporů v jejich přirozeném prostředí základní školy. |
cs |
dc.format |
59 |
cs |
dc.format.extent |
7189778 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
estetická výchova
|
cs |
dc.subject |
základní umělecká škola
|
cs |
dc.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
dc.subject |
sociální inteligence
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
esthetic education
|
en |
dc.subject |
artistic primary school
|
en |
dc.subject |
development of a personality
|
en |
dc.subject |
so-cial intelligence
|
en |
dc.subject |
social competences
|
en |
dc.title |
Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Elementary Art Schools on Development of Social Intelligence of an Individual |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slováková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final bachelor's work deal with the esthetic education, primary artistic schools and social intelligence. Research question is, whether the primary artistic schools have the influence on the development of social intelligence of an individual. By the method of an observation, particularly by the method of pairwise comparison, I have compared schoolchildren from primary artistic school with school-children, who don't attend it. I have observed the manifestations of social intelligence like empathy ability, the ability to organize groups and the ability to deal with disputes in their natural environment of primary school. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28713
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-29 |
|
local.subject |
základní umělecké školy
|
cs |
local.subject |
elementary art schools
|
en |