Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Barnetová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:20:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:20:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21337
|
|
dc.description.abstract |
V této studii jsou prezentovány výsledky výzkumu orientovaného na zjišťování sociální pozice nadaných jedenáctiletých žáků prvního stupně ZŠ, integrovaných v podmínkách běžných základních škol. Práce je zaměřena na zjištění, zda je toto postavení u nadaného žáka ovlivněné jeho intelektovými schopnostmi, možnými problémy v chování nebo jak se vidí ve skupině vrstevníků a spolužáků. Výzkum byl realizovaný na běžných základních školách na Jižní Moravě ve školním roce 2011/2012 a data získaná z tohoto výzkumu byla následně srovnávána s daty získanými z výzkumu prováděného v roce 2002/2003 v mezi-národní studii ELSPAC. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
2383666 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: nadaný žák
|
cs |
dc.subject |
sociální pozice
|
cs |
dc.subject |
sociální klima
|
cs |
dc.subject |
ELSPAC
|
cs |
dc.subject |
sociální chování
|
cs |
dc.subject |
Keywords: gifted pupil
|
en |
dc.subject |
social position
|
en |
dc.subject |
social climat
|
en |
dc.subject |
ELSPAC
|
en |
dc.subject |
social behavior
|
en |
dc.title |
Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012 |
cs |
dc.title.alternative |
A Position of Gifted Fifth Class Pupils in Class: a Comparison of School Years 2002-2003 and 2011-2012 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study presents the results of research focused on identifying social position of gifted eleven-years old pupils integrated to common primary schools. We focused on whether the position of the student is influenced by his intellectual abilities, his potential behaviour problems or his self-image among group of classmates of the same age. The research was implemented at ordinary primary schools in South Moravia, in the school year 2011/2012. Data obtained from this research were compared with data obtained from research carried out in 2002/2003 in international study ELSPAC. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31586
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-23 |
|
local.subject |
sociologický výzkum
|
cs |
local.subject |
nadané děti
|
cs |
local.subject |
sociological research
|
en |
local.subject |
gifted children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account