Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Barnetová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:20:52Z
dc.date.available 2013-10-06T22:20:52Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21337
dc.description.abstract V této studii jsou prezentovány výsledky výzkumu orientovaného na zjišťování sociální pozice nadaných jedenáctiletých žáků prvního stupně ZŠ, integrovaných v podmínkách běžných základních škol. Práce je zaměřena na zjištění, zda je toto postavení u nadaného žáka ovlivněné jeho intelektovými schopnostmi, možnými problémy v chování nebo jak se vidí ve skupině vrstevníků a spolužáků. Výzkum byl realizovaný na běžných základních školách na Jižní Moravě ve školním roce 2011/2012 a data získaná z tohoto výzkumu byla následně srovnávána s daty získanými z výzkumu prováděného v roce 2002/2003 v mezi-národní studii ELSPAC. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 2383666 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: nadaný žák cs
dc.subject sociální pozice cs
dc.subject sociální klima cs
dc.subject ELSPAC cs
dc.subject sociální chování cs
dc.subject Keywords: gifted pupil en
dc.subject social position en
dc.subject social climat en
dc.subject ELSPAC en
dc.subject social behavior en
dc.title Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012 cs
dc.title.alternative A Position of Gifted Fifth Class Pupils in Class: a Comparison of School Years 2002-2003 and 2011-2012 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This study presents the results of research focused on identifying social position of gifted eleven-years old pupils integrated to common primary schools. We focused on whether the position of the student is influenced by his intellectual abilities, his potential behaviour problems or his self-image among group of classmates of the same age. The research was implemented at ordinary primary schools in South Moravia, in the school year 2011/2012. Data obtained from this research were compared with data obtained from research carried out in 2002/2003 in international study ELSPAC. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31586
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-23
local.subject sociologický výzkum cs
local.subject nadané děti cs
local.subject sociological research en
local.subject gifted children en


Files in this item

Files Size Format View
barnetová_2013_dp.pdf 2.273Mb PDF View/Open
barnetová_2013_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
barnetová_2013_op.zip 14.65Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account