dc.contributor.advisor |
Prusáková, Viera
|
|
dc.contributor.author |
Šmídová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:25:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:25:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21344
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Formy dalšího vzdělávání učitelů" si dává za úkol zjistit současné formy dalšího vzdělávání učitelů na základních školách. Práce je koncipována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o vzdělávání dospělých, dalším vzdělávání učitelů, formách vzdělávání, pojem učitel V praktické části je zhodnocen dotazník týkající se otázek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů na základních školách. Potom na základě vyhodnocení jsem vypracovala doporučení. |
cs |
dc.format |
63 s. (69 890 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1784571 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
formy
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání učitelů
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
forms
|
en |
dc.subject |
futher of teachers' education
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.subject |
the evaluation
|
en |
dc.subject |
the recommendations
|
en |
dc.title |
Formy dalšího vzdělávání učitelů |
cs |
dc.title.alternative |
The Forms of Futher Education of Teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor thesis called "The forms of futher teachers' education" is to find out what contemporary forms of teachers' education are used in primary schools. Thesis is divided into 2 parts : theoretical and practical. The theoretical part contains general knowledge about various forms of adults' education, deals with other forms of teacher's training and education, explains a concept of a teacher The questionnaire including questions related to other forms of teachers' training and education in primary schools is evaluated in the practical part. The final part summarises the recommendations based on the evaluation of the questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29678
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-29 |
|
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
educationalists
|
en |