Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště |
Author: |
Bellovič, Martin
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce "Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště" je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2135
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
4128
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account