Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čechová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Vernerová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:04:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:04:24Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21406
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací v reklamě. Analýza zahrnuje dvacet dva reklam, z nichž každá vykazuje určité prvky profanace. |
cs |
dc.format |
52s. (79 480znaků) |
cs |
dc.format.extent |
881561 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
profanace
|
cs |
dc.subject |
tabu
|
cs |
dc.subject |
lingvistické prvky
|
cs |
dc.subject |
vizuální prvky
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
profanity
|
en |
dc.subject |
taboo
|
en |
dc.subject |
linguistic aspects
|
en |
dc.subject |
visual aspects
|
en |
dc.title |
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising |
cs |
dc.title.alternative |
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemčoková, Katarína |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis concentrates on aspects causing an advertisement to be seen as inappropriate and insulting to the public. In the theoretical part, terms such as advertisement and profanity are described. In the subsequent chapters there is a list of significant linguistic and visual signs, which are considered crucial for the purposes of the analysis. The practical part focuses on the analysing all aspects related to profanity in the language of advertising. The research sample consisted of twenty-two advertisements, each featuring certain elements of profanity. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
31775
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account