Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechová, Hana
dc.contributor.author Vernerová, Simona
dc.date.accessioned 2013-10-06T23:04:24Z
dc.date.available 2013-10-06T23:04:24Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21406
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací v reklamě. Analýza zahrnuje dvacet dva reklam, z nichž každá vykazuje určité prvky profanace. cs
dc.format 52s. (79 480znaků) cs
dc.format.extent 881561 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject profanace cs
dc.subject tabu cs
dc.subject lingvistické prvky cs
dc.subject vizuální prvky cs
dc.subject advertising en
dc.subject profanity en
dc.subject taboo en
dc.subject linguistic aspects en
dc.subject visual aspects en
dc.title Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising cs
dc.title.alternative Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated The thesis concentrates on aspects causing an advertisement to be seen as inappropriate and insulting to the public. In the theoretical part, terms such as advertisement and profanity are described. In the subsequent chapters there is a list of significant linguistic and visual signs, which are considered crucial for the purposes of the analysis. The practical part focuses on the analysing all aspects related to profanity in the language of advertising. The research sample consisted of twenty-two advertisements, each featuring certain elements of profanity. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 31775
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-03


Files in this item

Files Size Format View
vernerová_2013_bp.pdf 860.8Kb PDF View/Open
vernerová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
vernerová_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account