dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Lashinová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:57:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:57:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21453
|
|
dc.description.abstract |
Snahou této bakalářské práce je přiblížení významu předškolní pedagogiky v širším kontextu. Aby mateřská škola nebyla vnímána jako pouhá služba pro rodiče, ale jako významný socializační činitel pro optimální rozvoj osobnosti dítěte. Samozřejmě v součinnosti s rodinou, která je ve výchově dítěte nejdůležitější. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
2763651 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rozvoj osobnosti
|
cs |
dc.subject |
předškolní výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
Personality development
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family functions
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
integration end inclision
|
en |
dc.title |
Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Pre-School Institutions on Optimum Development of a Child's Personality |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim this work is to approach the importance of preschool education in a broader context. To kindergarten was not seen as mere service for parents, but as an important socializing agent for the optimal development of the child's personality. Of course, in conjuction with the family, which is important in child care. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28714
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnostní a sociální
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
personal social development
|
en |