dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Vranová, Agnesa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T00:05:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T00:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21465
|
|
dc.description.abstract |
Domácí vzdělávání je hlavním tématem této bakalářské práce. Zabývá se jak historií vzniku, tak i současnou podobou této formy vzdělávání, a to jak u nás tak i v zahraničí. Nedílnou součástí je také kapitola zaměřená na jisté výhody a nevýhody individuálního vzdělávání v porovnání se vzděláváním školním. Poslední kapitola teoretické části pojednává o rodině jako výchovném činiteli. Tato kapitola je stěžejní, navazuje na výzkumnou část, která zjišťuje jaký má individuální vzdělávání vliv na rodinný život. Tento výzkum může pak sloužit jako důkaz pro vyvrácení jistých předsudků nebo jako inspirace pro rodiče, kteří se rozhodují pro individuální vzdělávání svých dětí. |
cs |
dc.format |
43 s. |
cs |
dc.format.extent |
1306721 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
historie vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodina jako výchovný činitel
|
cs |
dc.subject |
rodinný život
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
individual education
|
en |
dc.subject |
school education
|
en |
dc.subject |
history of education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family as educational factor
|
en |
dc.subject |
family life
|
en |
dc.title |
Individuální vzdělávání ve vybraných Českých rodinách |
cs |
dc.title.alternative |
Individual education in the selected Czech Families |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with individual education. There is shown history and also current form of this type of education in Czech Republic and foreign countries. Inseperable part of the the-sis is chapter compare advantages and disadvantages of individual and school education. Last chapter refer to the family as educational factor. This part is the most important fol-lowed by research, which investigate what is the influence of individual education to fami-ly enviroment. The research can be used a inspiration for parents who makes decision about individual education for their children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32266
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
local.subject |
individuální vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
home schooling
|
en |
local.subject |
individual educational programs
|
en |