Recently added
DSpace Repository
DSpace Home
Kvalifikační práce dle fakult
Fakulta managementu a ekonomiky
Disertační práce
Recent submissions
Login
|
cookies
Language: English
čeština
Disertační práce: Recent submissions
Previous Page
Now showing items 121-140 of 263
Next Page
Využití účetních informací pro řízení podniku
Hýblová, Eva
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2005-05-19
)
Využití konkurenčního zpravodajství ke zvýšení konkurenceschopnosti českých podniků
Brázdilová, Miroslava
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2005-05-19
)
Rozhodování firem o spolupráci a konkurenci
Švarcová, Jena
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
1999-09-01
)
Aplikace procesního řízení nákladů v podmínkách českých organizací
Popesko, Boris
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2001-09-01
)
Postavení komunikace v systému malého a středního podniku s cílem zabezpečení jeho úspěšného vícegeneračního vývoje
Hnátek, Milan
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2008-09-04
)
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Ozdemir, Maia
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2008-09-04
)
Informační systémy pro plánování a rozvrhování výroby na bázi Teorie omezení a jejich vliv na výkonnost výrobního procesu
Hrušecká, Denisa
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2008-09-04
)
Procesní řízení vysokoškolského vzdělávání
Trčka, Lukáš
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2010-07-14
)
Uplatňování principů celostní kompetentnosti při obsazování manažerských pozic v podmínkách malých a středních podniků
Bilíková, Jana
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2011-10-05
)
Účinnost komunikace mezi mateřskými nadnárodními společnostmi a jejich dceřinými společnostmi a její vliv na zvyšování jejich výkonnosti
Kubíčková, Martina
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2010-07-14
)
Metodika efektivního event marketingu
Kotová, Eva
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2006-07-12
)
Koncept společenské odpovědnosti firem a jeho vliv na vznik externalit na trhu
Vaněk, Jiří
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2009-09-01
)
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Kopečková, Martina
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2009-09-01
)
Reálně opční přístup při oceňování podniku
Kramná, Eva
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2009-07-15
)
Návrh algoritmu pro hodnocení korelativnosti tržních indexů a jeho využití při kvantifikaci vzájemných vazeb mezi tradičními trhy podkladových aktiv
Vychytilová, Jana
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2009-07-15
)
Vliv strategické emoční inteligence na sebeuplatnění a karierní úspěch manažera
Jayawardena, Chandana Liyanarachchi
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2011-03-21
)
Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů
Guo, Yiying
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2008-09-04
)
Design pracovního prostředí a jeho vliv na výkonnost pracovníka
Šišková, Veronika
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2014-09-01
)
Modely kompetentností a ich uplatnenie v podmienkach univerzitného manažmentu
Štefánková, Jana
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2009-07-21
)
Možnosti a meze využití fuzzy logiky pro řešení problémů ekonomiky a managementu
Bezděk, Václav
(
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
,
2008-08-27
)
Previous Page
Now showing items 121-140 of 263
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date submitted
Date assigned
Date accepted
Titles
Authors
Advisor
Subjects
This Collection
Date submitted
Date assigned
Date accepted
Titles
Authors
Advisor
Subjects
My Account
Login