dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hradecký, Dušan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T00:50:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T00:50:44Z |
|
dc.date.issued |
2013-07-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21526
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je pokusit se zjistit jak klienti ? děti interpretují proces resocializace v podmínkách výchovného ústavu. Jedná se především o děti, které jsou rozdílné nejen příslušností k různým etnickým skupinám, ale i mentalitou, či odlišnými poruchami v učení a chování. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu resocializace a její metody v rámci resocializačního procesu ve výchovném ústavu. V praktické části ukazuje, jak klienti vnímají, interpretují a jak se adaptují na resocializační proces v rámci výchovného ústavu. |
cs |
dc.format |
50 |
cs |
dc.format.extent |
1702406 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchovný ústav
|
cs |
dc.subject |
resocializace
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
interpretace
|
cs |
dc.subject |
metody resocializace
|
cs |
dc.subject |
poruchy v učení a chování
|
cs |
dc.subject |
výchovná skupina
|
cs |
dc.subject |
klientela VÚ
|
cs |
dc.subject |
denní režim
|
cs |
dc.subject |
educational institute
|
en |
dc.subject |
rehabilitation
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
interpretation
|
en |
dc.subject |
methods of rehabilitation
|
en |
dc.subject |
learning disorders and behavioral
|
en |
dc.subject |
educational group
|
en |
dc.subject |
clients VU daily routine
|
en |
dc.title |
Resocializace v podmínkách výchovného ústavu |
cs |
dc.title.alternative |
Resocialization in terms of educational institution |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2013-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to try to find out how clients - children interpret the process reso-cia-tion in terms of educational institution. These are mainly children who are different not only belonging to a different ethnic groups, but also the mentality, or different problems in learning and behavior. The theoretical section explains the concept of rehabilitation and its methods in the rehabilitation process of the educational institution. In the practical part shows how clinical enti perceive, interpret and how they adapt to the re-socialization pro-cess within the educational institution. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32859
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-08-22 |
|
local.subject |
výchovné ústavy pro mládež
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
resocializační pedagogika
|
cs |
local.subject |
juvenile corrections
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |
local.subject |
resocialization pedagogy
|
en |