Rozbor marketingových činností ve firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozbor marketingových činností ve firmě |
Author: |
Dosedělová, Ivana
|
Advisor: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem marketingových činností ve firmě INTEG-STŘECHY s.r.o. Práce je rozložena do dvou částí, a to část teoretická a praktická. Teoretická část je věnována úloze marketingu v podniku, zejména pak významu SWOT analýzy a marketingového výzkumu. V praktické části byla použita SWOT analýza pro rozbor současné stavu podniku a následně dotazníkové šetření, z jejichž výsledků jsou vyvozena možná opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21674
|
Date:
|
2011-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
27353
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account