Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.
Author: Skokánková, Lenka
Advisor: Lukášková, Eva
Abstract: Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování marketingových činností při řízení ob-chodní společnosti Tesco. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných marketingových služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů. Práce řeší procesy v rovině teoretické a následně v rovině praktické. Obě složky jsou na-vzájem propojeny. Cílem práce je na základě analýzy marketingových metod v podniku navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění chodu podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21715
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27443


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skokánková_2012_bp.pdf 1.236Mb PDF View/Open
skokánková_2012_vp.zip 38.59Kb Unknown View/Open
skokánková_2012_op.pdf 43.74Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account