Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu |
Author: |
Večeřová, Michaela
|
Advisor: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce pak je prozkoumání vlivu reklamy na spotřebitelském chování, pro potřeby firem vstupujících na japonský trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21746
|
Date:
|
2012-03-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
27999
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account