Analýza konkurenčního prostředí podniku SMALT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí podniku SMALT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marcaník, Lukáš
dc.contributor.author Březíková, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-07T12:30:01Z
dc.date.available 2013-10-07T12:30:01Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21837
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce bude analyzováno konkurenční prostředí firmy SMALT, s.r.o., zabývající se výrobou smaltovaných tabulí a posmaltováním plechových předmětů. První část práce bude teoretická, zaměřena na sběr informací k zvolenému tématu. Druhá část bude věnována analýze současných konkurentů, jehož součástí bude vypracování Porterovi analýzy pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Na základě výsledků analýzy budou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 59 s. (55 930 znaků). cs
dc.format.extent 1456282 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject trh cs
dc.subject produkt cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject market en
dc.subject product en
dc.subject Porter?s five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí podniku SMALT, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis of Competitive Environment of SMALT, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis will be an analysis of the competitive environment of SMALT, s.r.o., which provides enamel signs. The first part will be theoretical, with focus on collection of information about the selected topic. The second part will be related to analyzing present competitors, including draw up the Porter Five Forces Analysis and SWOT analysis. Based on the results of the analysis will be designed to increase the competitiveness. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27907
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
březíková_2012_bp.pdf 1.388Mb PDF View/Open
březíková_2012_vp.pdf 305.3Kb PDF View/Open
březíková_2012_op.pdf 611.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account