Testování opotřebení běhounové směsi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Maňas, David
|
|
dc.contributor.author |
Hrabal, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T15:16:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T15:16:34Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21908
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá opotřebením běhounových směsí pneumatik, které jsou určeny pro vozidla, jež pracují ve velmi náročných podmínkách (nákladní a stavební vozidla a stroje). Tyto pneumatiky, které se pohybují v náročném terénu, jsou vystaveny velkému opotřebení. Ostré hrany kamenů a různých nerovností postupně vytrhávají části běhounu. Mechanismus opotřebení běhounu je tedy zcela jiný než u pneumatik, které se odvalují na silnicích. Testování takto namáhaného běhounu je prováděno na přístroji Chip ? Chunk, který simuluje náročné terénní podmínky. Práce se rovněž zabývá mechanickými vlastnostmi pryže, které jsou určené pro výrobu těchto běhounů. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1852481 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Opotřebení
|
cs |
dc.subject |
běhoun
|
cs |
dc.subject |
pryž
|
cs |
dc.subject |
pneumatika
|
cs |
dc.subject |
mechanické vlastnosti
|
cs |
dc.subject |
testování
|
cs |
dc.subject |
Wear
|
en |
dc.subject |
tread
|
en |
dc.subject |
rubber
|
en |
dc.subject |
tire
|
en |
dc.subject |
mechanical properties
|
en |
dc.subject |
testing
|
en |
dc.title |
Testování opotřebení běhounové směsi |
cs |
dc.title.alternative |
Testing of Tread Compound Wear |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ovsík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with the tread wear tire compounds that are designed for vehicles that operate under very demanding conditions (trucks and construction vehicles and ma-chinery). These tires, which move in difficult terrain, they are exposed to high wear. The sharp edges of stones and various inequalities gradually pulling out of the tread. The me-chanism of wear of the tread is completely different than tires that are rolling, on the road. Testing this tread is carried loaded on the unit Chip - Chunk, which simulates the deman-ding terrain. The work also deals with the mechanical properties of rubber, which are in-tended for the production of these tread. |
en |
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/146
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologická zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
25820
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account