Analýza konkurenčního prostředí firmy TAJMAC-ZPS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy TAJMAC-ZPS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Trčková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-07T15:22:52Z
dc.date.available 2013-10-07T15:22:52Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21914
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy TAJMAC-ZPS v Malenovicích. V první části jsou obsaženy poznatky z teorie o daném tématu jako je postup při analýze konkurence, Porterův pětifaktorový model, SWOT analýza a tři obecné konkurenční strategie. V druhé části je popsána firma TAJMAC-ZPS spolu s ostatními firmami, které jsou největšími konkurenty firmy TAJMAC-ZPS. Poté jsou firmy mezi sebou porovnány a výsledky znázorněny do grafů. Cílem této bakalářské práce je návrh možnosti jak zvýšit konkurenceschopnost firmy. cs
dc.format 62 + 1 s. (74 712 znaků) cs
dc.format.extent 1459514 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Porterův pětifaktorový model cs
dc.subject vyjednávací síla cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject The analysis en
dc.subject competition en
dc.subject Porter's five forces en
dc.subject bargaining power en
dc.subject competitive strategies en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy TAJMAC-ZPS, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Competitive Environment of Company Tajmac-ZPS a. s en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor work is focused on analyzing the competitive environment of company TAJMAC-ZPS in Zlin, Malenovice. The first part contains the theory of knowledge about this topic like the procedure for analyze competition Porter's five forces and three general competitive strategies. In the second part is described TAJMAC-ZPS with other companies, which are the biggest competitors of TAJMAC-ZPS. After wards is made a comparision between TAJMAC-ZPS other companies and the results are illustrated in graphs. The aim of his bachelor works is to design ways to increase the competitiveness of the firm. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27994
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
trčková_2012_bp.pdf 1.391Mb PDF View/Open
trčková_2012_vp.pdf 382.8Kb PDF View/Open
trčková_2012_op.pdf 422.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account