dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kreuzová, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T17:19:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T17:19:54Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21958
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na ,,Analýzu cestovního ruchu na Olomoucku??. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické jsou popsány základní cha-rakteristiky cestovního ruchu, jeho typologie, dále marketing cestovního ruchu a analytické metody, které jsou použité v části praktické. Praktická část nejprve definuje mikroregion Olomoucko, a dále popisuje historii města Olomouce. Následně praktická část obsahuje analýzy poptávky, nabídky, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Poslední částí je vyhod-nocení provedených analýz a navrhnutí dílčích doporučení. |
cs |
dc.format |
61 s. (11127) |
cs |
dc.format.extent |
2105766 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
nabídka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
marketing of tourism
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
supply
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza cestovního ruchu na Olomoucku |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Tourism in the Olomouc |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedlářová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the,, Analysis of tourism in the Olomouc region''. The work isdivided into theoretical and practical. The theoretical part describes the basiccharacteristics of tourism, its typology, as well as tourism marketing and analyticalmethods that are used in the practical part. Practical part first defines mikroregion Olomoucko and describes the history of the city of Olomouc. The practical part contains the analysis of demand, supply, SWOT analysis and survey. The last part is evaluation of made analysis and proposal of sectional recommendation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24236
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|