Design dřevěných hraček
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Škarka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Beránek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T20:17:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T20:17:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22043
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám návrhem dětského dřevěného odrážedla. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části rozebírám hru a hračku jako takovou a její vývoj v průběhu historie. Praktická část obsahuje analýzu trhu se současnými odrážedly a informace o několika výrobcích hraček. Dále popisuji celý proces navrhování odrážedla od konceptu přes 3D modelování, ergonomii až po finální řešení, a to i se všemi úskalími, jež mne donutila vrátit se zpět a svůj návrh razantně změnit a přehodnotit. Přikládám rovněž obrazovou dokumentaci ke všem fázím celého procesu navrhování odrážedla. |
cs |
dc.format |
86 s, 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
16017839 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
dřevo
|
cs |
dc.subject |
překližka
|
cs |
dc.subject |
odrážedlo
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
wood
|
en |
dc.subject |
plywood
|
en |
dc.subject |
child scooter
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.title |
Design dřevěných hraček |
cs |
dc.title.alternative |
Design of Wooden Toys |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zeman, Bořek |
|
dc.date.accepted |
2012-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my master thesis, I aim at designing a child wooden scooter. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, I study the game and toy as such, and its historical evolution. The practical part presents an analysis of the market with child scooters, and information about selected toy producers. Then I describe the process of the scooter design, from the concept, 3D modelling, ergonomy, to the final result, including the discussion of the difficulties that forced me to revisit and significantly rework the design. I also attach a pictural documentation of all the phases of the scooter design. |
en |
dc.description.department |
Ústav prostorového a produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/187
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Průmyslový design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Product Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28551
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account