dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Suchanková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T01:30:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T01:30:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22207
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou castingových agentur na území České republiky. Vymezuji pojem "castingová agentura" a jeho vznik, shrnuji, jak tyto agentury fungují, jakým způsobem získávají své klienty a co je hlavním předmětem jejich působení. Popisuji proces spolupráce mezi castingovou agenturou a produkcí při výrobě audiovizuálního díla včetně vzájemných smluvních vztahů. V závěru se pokouším získané poznatky aplikovat do studentského prostředí na projekt Castingofka pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
41 s. |
cs |
dc.format.extent |
3156172 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
umělecká agentura
|
cs |
dc.subject |
castingová agentura
|
cs |
dc.subject |
casting
|
cs |
dc.subject |
komparz
|
cs |
dc.subject |
koordinátor komparzu
|
cs |
dc.subject |
casting director
|
cs |
dc.subject |
breakdown
|
cs |
dc.subject |
state film commission
|
cs |
dc.subject |
art agency
|
en |
dc.subject |
casting agency
|
en |
dc.subject |
audition
|
en |
dc.subject |
extras
|
en |
dc.subject |
extras coordinator
|
en |
dc.subject |
casting director
|
en |
dc.subject |
breakdown
|
en |
dc.subject |
state film commission
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Role castingové agentury v procesu výroby filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s pracovním názvem "Jedna rána do hlavy", délka 25 minut, produkce |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Role of Casting Agencies and in the Filmmaking Process 2. Practical part: Audiovisual Work of Art "One Hit to the Head" (Working Title), Length 25 Minutes, Production |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Malachovská, Iveta |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I focus on the casting agencies in the Czech Republic. I define the term "casting agency" and its creation, summarizes how these agencies operate, how they acquired their clients and what is the main object of their activity. Describe the process of cooperation between the casting and production agency in the production of audiovisual works, including their contractual relation. In conclusion, I try to apply the lessons learned in managing the student project called Castingofka under the Faculty of Multimedia Communications TBU in Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
26925
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|