Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Héniková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šmehlíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T02:39:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T02:39:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22227
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce bude především zdokonalení marketingového plánu firmy. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace firmy a následný návrh nových marketingových aktivit v Kosmetickém salonu Lenka. V teoretické části budou zpracovány informace o marketingovém plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části bude představena firma a poté analyzován její nynější marketingový mix. Stěžejní část práce tvoří návrh nového marketingového plánu včetně analýzy zákazníků, SWOT analýzy, propagace a finančního rozpočtu. |
cs |
dc.format |
72 s. (88 626 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2209401 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků a marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
services marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.subject |
customer analysis and marketing communications
|
en |
dc.title |
Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal for Improvement of Marketing Plan Focusing Primarily on Communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is primarily improvement of marketing plan of certain company. Analysis of company?s current situation and following new marketing activities proposal for Lenka, the beauty salon, are among the main tasks. Theoretical part contains information about marketing planning process, services marketing and services marketing mix. Analytical part will introduce the company which will be analyzed according to its current marketing mix. The crucial part of this work creates the proposal of new marketing plan including customer analysis, SWOT analysis, promotion and financial budget. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27989
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account