Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Héniková, Jana
dc.contributor.author Šmehlíková, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-08T02:39:16Z
dc.date.available 2013-10-08T02:39:16Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22227
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce bude především zdokonalení marketingového plánu firmy. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace firmy a následný návrh nových marketingových aktivit v Kosmetickém salonu Lenka. V teoretické části budou zpracovány informace o marketingovém plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části bude představena firma a poté analyzován její nynější marketingový mix. Stěžejní část práce tvoří návrh nového marketingového plánu včetně analýzy zákazníků, SWOT analýzy, propagace a finančního rozpočtu. cs
dc.format 72 s. (88 626 znaků) cs
dc.format.extent 2209401 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject analýza zákazníků a marketingová komunikace cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject services marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject analysis of competition en
dc.subject customer analysis and marketing communications en
dc.title Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci cs
dc.title.alternative Proposal for Improvement of Marketing Plan Focusing Primarily on Communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is primarily improvement of marketing plan of certain company. Analysis of company?s current situation and following new marketing activities proposal for Lenka, the beauty salon, are among the main tasks. Theoretical part contains information about marketing planning process, services marketing and services marketing mix. Analytical part will introduce the company which will be analyzed according to its current marketing mix. The crucial part of this work creates the proposal of new marketing plan including customer analysis, SWOT analysis, promotion and financial budget. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27989
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
šmehlíková_2012_bp.pdf 2.107Mb PDF View/Open
šmehlíková_2012_vp.pdf 363.0Kb PDF View/Open
šmehlíková_2012_op.pdf 760.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account