Analýza cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Laštíková, Iveta
dc.date.accessioned 2013-10-08T05:25:53Z
dc.date.available 2013-10-08T05:25:53Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22285
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o lokalitě Velkých Karlovicích a okolí. Práce se dělí na dvě části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky ohledně ces-tovního ruchu, marketingu a jeho nástrojů. Praktická část je věnována analýze současného stavu cestovního ruchu v lokalitě a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření a provedena SWOT analýza. V závěru byly navrženy cíle na zvýšení cestovního ruchu v oblasti. cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 1865915 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject Velké Karlovice cs
dc.subject Soláň cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Tourist trade en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject Velke Karlovice en
dc.subject Solan en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí cs
dc.title.alternative Analysis of Tourism in the Territory of Velké Karlovice and its Surroundings en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discourses about the locality of Velké Karlovice and its surroundings. The thesis consists of two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part are some knowledge relating to tourist trade, marketing and marketing tools. The practical part includes an analysis of the current situation of the locality and interpreta-tion of a questionnaire and the SWOT analysis. In the end of the bachelor thesis some stra-tegic goals for increasing in the tourist trade were suggested. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24223
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
laštíková_2012_bp.pdf 1.779Mb PDF View/Open
laštíková_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
laštíková_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account