dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Adamíková, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22428
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit vizuální styl vlastní fiktivní firmy. Celkový vizuální styl vychází z přeměny starého do nového. Použila jsem díla starých mistrů a přetvořila je. Důležité je, aby tento vizuální styl zaujal veřejnost a nezapadl do běžného života. Tento vizuální styl jsem aplikovala na propagační plakáty, pohlednice, vizitky, různé reklamní předměty a web. Teoretická část se zabývá historií značek až po současnost, co je vizuální styl, branding a vše o barvách a tvarech. Praktická část se kromě zmíněného zabývá filozofií firmy, analýzou a popisem, proč jsem práci takto vytvořila. |
cs |
dc.format |
39 s. (40081) |
cs |
dc.format.extent |
4659666 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Logotyp
|
cs |
dc.subject |
Corporate design
|
cs |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.subject |
Logotype
|
en |
dc.title |
Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Identity of My Own Company and Its Applications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácel, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis is to create a visual style of his own fictitious company. The overall visual style is based on the transformation from old to new. I used the works of old masters and transformed it. It is important that this visual style would attract potential customers and would not merge with common life. This visual style was applied to the promotional posters, postcards, business cards, various promotional items and website. The theoretical part is dealing with the topic of brands from history to the present, what contains the visual style, everything about colors and kapes. The practical part discusses the philosophy of the company in addition to an analysis and description of reasons why I created this work. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27711
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|