Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Adamíková, Alice
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:38:20Z
dc.date.available 2013-10-08T12:38:20Z
dc.date.issued 2012-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22428
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je vytvořit vizuální styl vlastní fiktivní firmy. Celkový vizuální styl vychází z přeměny starého do nového. Použila jsem díla starých mistrů a přetvořila je. Důležité je, aby tento vizuální styl zaujal veřejnost a nezapadl do běžného života. Tento vizuální styl jsem aplikovala na propagační plakáty, pohlednice, vizitky, různé reklamní předměty a web. Teoretická část se zabývá historií značek až po současnost, co je vizuální styl, branding a vše o barvách a tvarech. Praktická část se kromě zmíněného zabývá filozofií firmy, analýzou a popisem, proč jsem práci takto vytvořila. cs
dc.format 39 s. (40081) cs
dc.format.extent 4659666 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vizuální styl cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Logotyp cs
dc.subject Corporate design cs
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Logo en
dc.subject Logotype en
dc.title Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace cs
dc.title.alternative Corporate Identity of My Own Company and Its Applications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skácel, Václav
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of my thesis is to create a visual style of his own fictitious company. The overall visual style is based on the transformation from old to new. I used the works of old masters and transformed it. It is important that this visual style would attract potential customers and would not merge with common life. This visual style was applied to the promotional posters, postcards, business cards, various promotional items and website. The theoretical part is dealing with the topic of brands from history to the present, what contains the visual style, everything about colors and kapes. The practical part discusses the philosophy of the company in addition to an analysis and description of reasons why I created this work. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 27711
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
adamíková_2012_bp.pdf 4.443Mb PDF View/Open
adamíková_2012_vp.doc 87Kb Microsoft Word View/Open
adamíková_2012_op.doc 88Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account