1. Teoretická část: Film a fauna 2. Praktická část: Fiktivní dokument "Čert", produkce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Malachovská, Iveta
|
|
dc.contributor.author |
Mühldorfová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T12:39:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T12:39:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22429
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé teoretické diplomové práce je natáčení audiovizuálních děl se zvířaty. Práce je určena pro filmové amatéry i profesionály, kteří plánují natáčet se zvířetem a potřebují se seznámit s okolnostmi, které je mohou potkat na plánovaném natáčení. Zabývám se komplexním rozborem natáčení, které rozděluji na jednotlivé produkční oddíly tak, jak následují po sobě. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
6716716 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
fauna
|
cs |
dc.subject |
film a fauna
|
cs |
dc.subject |
zvířata
|
cs |
dc.subject |
natáčení se zvířaty
|
cs |
dc.subject |
zvířecí herci
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
fauna
|
en |
dc.subject |
film and fauna
|
en |
dc.subject |
animals
|
en |
dc.subject |
animal shoots
|
en |
dc.subject |
animal actors
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Film a fauna 2. Praktická část: Fiktivní dokument "Čert", produkce |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Film and Fauna 2. Practical Part: "The Devil" - Fictional Documentary (Directed by Jiří Vágner), Production |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burianek, Vladimír |
|
dc.contributor.referee |
Marek, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my theoretical thesis is the making of audiovisual works with animals. The work is intended for film amateurs and professionals who plan to shoot with an animal and they need to become familiar with the circumstances that can occur on the scheduled shoot. I deal with a comprehensive analysis of a shoot and I divide the shoot in several production parts as consecutive. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27925
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account