Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Trávníčková, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T12:57:29Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T12:57:29Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22447
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu cestovního ruchu v oblasti hotelnictví. Stává se tak podkladem pro vytvoření projektu ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá východisky hotelových služeb a konkurence. Praktická část se soustředí na analýzu hotelu a jeho prostředí. Je zaměřena i na marketingový mix, zákazníka, dále je v ní obsaženo srovnání vybraného hotelu s konkurencí a aplikace vybrané analýzy. V poslední fázi se zaměřuji na projekt, který vychází ze zjištěných výsledků, pomocí něhož a vhodných návrhů se snažím navrhnout opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
104 s. |
cs |
dc.format.extent |
2928179 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing service
|
en |
dc.subject |
marketing hotel services
|
en |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Rise Competitiveness of Hotel International Brno |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master's thesis deals with marketing of tourism specifically in particular areas of hotel sector and becomes the basis for creating project of improving competitiveness of hotel. This thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical basis of hotel services and competitiveness. The practical part is focused on the analysis of the hotel and his environment. Then deals with the marketing mix, customer relations, compare competition and performs the appropriate analysis. In the last phase rise project, which is based on the results and findings with appropriate proposals seeks to increase competitiveness. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26212
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account