Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Trávníčková, Magdaléna
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:57:29Z
dc.date.available 2013-10-08T12:57:29Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22447
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu cestovního ruchu v oblasti hotelnictví. Stává se tak podkladem pro vytvoření projektu ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá východisky hotelových služeb a konkurence. Praktická část se soustředí na analýzu hotelu a jeho prostředí. Je zaměřena i na marketingový mix, zákazníka, dále je v ní obsaženo srovnání vybraného hotelu s konkurencí a aplikace vybrané analýzy. V poslední fázi se zaměřuji na projekt, který vychází ze zjištěných výsledků, pomocí něhož a vhodných návrhů se snažím navrhnout opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 104 s. cs
dc.format.extent 2928179 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing service en
dc.subject marketing hotel services en
dc.subject analysis of competition en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu International Brno cs
dc.title.alternative The Project of Rise Competitiveness of Hotel International Brno en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated Master's thesis deals with marketing of tourism specifically in particular areas of hotel sector and becomes the basis for creating project of improving competitiveness of hotel. This thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical basis of hotel services and competitiveness. The practical part is focused on the analysis of the hotel and his environment. Then deals with the marketing mix, customer relations, compare competition and performs the appropriate analysis. In the last phase rise project, which is based on the results and findings with appropriate proposals seeks to increase competitiveness. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26212
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
trávníčková_2012_dp.pdf 2.792Mb PDF View/Open
trávníčková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
trávníčková_2012_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account